Complimenten & klachten
Wilt u de Huisartsenspoedpost een compliment geven of heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over de huisartsenspoedpost of over één van onze medewerkers van HKN? Dan gaan we graag met u in gesprek om uw klacht of aanmerking met u te bespreken. U kunt hiervoor gebruikmaken van onze klachtenbemiddeling. Meld uw klacht via het klachtenformulier, zodat deze rechtstreeks bij de klachtenfunctionaris terecht komt.
Na het invullen van het klachtenformulier, krijgt u een ontvangstbevestiging van uw klacht. De klachtenfunctionaris neemt contact met u op om te bespreken hoe de klacht, door bemiddeling, in goed overleg opgelost kan worden. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en oordeelt niet. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De klachtenfunctionaris zal altijd proberen uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Als uw klacht na de klachtenbemiddeling niet naar tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris u helpen bij het nemen van verdere stappen, bijvoorbeeld via de Geschilleninstantie of het tuchtcollege.
Hier leest u de volledige klachtenregeling van HKN Huisartsen.
Ik heb een suggestie of wil een compliment geven
Voor complimenten en suggesties staan wij altijd open. Bijvoorbeeld als u zeer tevreden bent over de dienstverlening of over een medewerker of als u ideeën heeft hoe het beter kan. Uw verbetersuggestie of compliment kunt u kenbaar maken via het suggestieformulier.
Vragen?
Heeft u vragen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0223 670 461.